Background
Background

Cum comand?

Căutarea produselor

Căutarea produselor preferate este un proces simplu. Pentru asta există mai multe metode.

  1. Meniul principal
  2. Meniul pe categorii (produse noi, oferte promoţionale şi dimensiuni de voiaj)
  3. Comenzi rapide – alegeţi dintr-o listă completă de produse
  4. Comandă după esenţă
  5. Căutaţi pe site cu ajutorul casetei de căutare.

 

Adăugarea în coş

Pe tot site-ul, lângă imaginea şi detaliile despre produs, aveţi un buton „Adaugă în coş”. Imediat ce alegeţi produsul, introduceţi cantitatea dorită, apoi faceţi click pe buton.

Dacă produsul ales se află deja în coş, butonul este înlocuit cu un buton „Modificare coş”. Dacă doriţi să modificaţi cantitatea, trebuie să faceţi click pe acel buton pentru a schimba cantitatea produselor comandate.

 

Editarea comenzii

Pentru a edita comanda, trebuie să accesaţi pictograma „coş” din partea din dreapta de sus a site-ului. În acea secţiune aveţi posibilitatea să schimbaţi cantitatea, să ştergeţi produsele şi să adăugaţi altele noi, recomandate.

Dacă modificaţi elementele din coş, faceţi clic pe butonul „Actualizare coş”. Acesta actualizează comanda. Dacă sunteţi sigur că aţi ales toate produsele în cantităţile corecte, faceţi click pe pictograma „Finalizare comandă” pentru a fi transferat la pasul final al comenzii.

 

Finalizarea comenzii

Acesta este ultimul pas al comenzii. În această secţiune este listat un rezumat al comenzii, de aceea este important să recitiţi acea listă. Vi se va solicita să completaţi un formular scurt cu datele de contact şi de livrare.

Se recomandă să vă înregistraţi pe site-ul nostru ca să economisiţi timp. Clienţii înregistraţi nu vor trebui să completeze datele de contact, deoarece acestea vor apărea automat.

Dacă alegeţi să plătiţi comanda prin card de credit, veţi fi transferat către PayU, un site de plată sigur, unde vi se va cere să completaţi mai multe detalii privind metoda de plată. Pentru toate celelalte metode de plată, acesta va fi ultimul pas al comenzii.

După finalizarea comenzii, veţi primi un mesaj de confirmare prin e-mail, cu rezumatul despre comandă. Dacă aţi descoperit vreo greşeală sau o neînţelegere, nu ezitaţi să contactaţi departamentul nostru de asistenţă clienţi.

 

Dacă sunteţi înregistrat pe site, puteţi urmări oricând comanda pentru a primi informaţii noi despre stadiul acesteia.

 

 

 

 

Asistenţă clienţi

Luni-vineri: 9:00 - 17:00

suport@sabon.ro

0377.101.455

Right1Trans
Right2Trans