Datorită perioadei aglomerate de Black Friday este posibil să se producă întârzieri în livrarea coletelor, în funcţie de operativitatea firmelor de curierat. Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri create de această situaţie.
Background
Background

Duşul scoţian – adevăr sau provocare?

Iată care ar fi argumentele pro și contra dușului scoțian:

 

Pro

 

Tonifiază pielea: alternanța rece-cald îmbunătățește circulaţia sangvină, iar acest efect, la nivelul pielii, se traduce prin reglarea nivelului de sebum, inclusiv pe corp și la nivelul scalpului și prin combaterea celulitei. După un astfel de duș, pielea arată mai bine, tenul e mai ferm și capeți o culoare frumoasă în obraji.

 

Favorizează pierderea în greutate: Dușul scoțian, practicat ca terapie, de două ori pe săptămână, duce la arderea caloriilor, topirea grăsimii și reglarea metabolismului.

 

Alungă stresul și depresia: Dupăo zi stresantă și obositoare, știi ce ai de făcut, da? Un duș scoțian! Activarea microcirculației sangvine duce la o mai bună oxigenare a creierului. Imediat după duș te va invada o stare plăcută, de bine, te vei simți mai puternică psihic și gata să faci față provocărilor.

 

Întărește imunitatea: efectul de călire al dușului scoțian a fost demonstrat de studii ce au arătat că expunerea corpului la apă rece și apoi la caldă întărește organismul în fața îmbolnăvirilor.

 

Contra

 

Afecțiuni în care este interzisă această procedură: dușul scoțian este contraindicat în caz de astm, diabet, probleme cardiace, hipertensiune arterială, tromboză venoasă profundă, boli autoimune, inflamații.

 

Apelează la el cu precauție dacă ai sensibilitate la schimbările bruște de temperatură. Oprește terapia dacă simți că amețești sau alternanța rece-cald îți creează o senzație de greață.

 

Cum se face

 

Poți începe cu cald sau cu rece, scăzând, respectiv crescând temperatura apei progresiv. Sub apa fierbinte se stă maximum trei minute, iar sub cea rece, 20-30 de secunde. Repetă de trei, patru ori, nu mai mult, alternanţa apă fierbinte (trei minute) - apă rece (20-30 sec). După duș, înveleşte-te cu un prosop călduros. Pentru „începători“, un singur ciclu cald-rece sau rece-cald este suficient, urmând ca pe măsură ce exersezi terapia, să poți ajunge și la șase cicluri.

Răsfață-ți apoi pielea cu un produs puternic hidratant, cum ar fi untul de corp de la Sabon, ce are în compoziţie ulei de măsline, ulei din germeni de grâu şi unt de Shea.

Right1Trans
Right2Trans