Background
Background

Întrebări frecvente

 

Pe baza colaborării cu dumneavoastră de-a lungul anilor, am realizat o listă cu cele frecvente întrebări.

Vă mulţumim pentru efortul dumneavoastră de a ne trimite păreri, sugestii şi reclamații; le acceptăm şi facem tot posibilul să le rezolvăm în modul cel mai profesionist.

 

În cazul în care nu găsiţi răspunsul dorit în secţiunea următoare, nu ezitaţi să ne contactaţi la departamentul nostru de Asistenţă Clienţi:

Telefon: 0377.101.455

E-mail: suport@sabon.ro 

Program de lucru: luni-vineri: 9:00 - 17:00

 

1. Cumpărarea de pe site-ul SABON

 

Cum mă înregistrez pe site?

Faceţi clic pe meniul „Înregistrare“ din dreapta sus, pe partea laterală a site-ului. Veţi fi transferat către formularul de înregistrare. Formularul este proiectat pentru a fi simplu de utilizat şi se completează în 2-3 minute.

 

Nu am fost mulţumit de produsul/serviciul primit la magazinul SABON. Cu cine trebuie să vorbesc?

Pentru orice problemă legată de produse, servicii sau alte nelămuriri, suntem bucuroşi să vă preluăm apelul telefonic sau mesajul prin poştă. Ne puteţi contacta la departamentul de Asistenţă Clienţi sau prin oricare dintre metodele din secţiunea Informaţii de contact.

 

Am făcut o comandă şi nu a sosit încă; există o metodă de verificare a stadiului comenzii?

Pentru a urmări comanda trebuie să fiţi utilizator înregistrat. În caz contrar, completaţi formularul de înregistrare înainte să faceţi comanda.

Imediat ce deveniţi client înregistrat, faceţi clic pe „Urmărire comandă“. În acea secţiune veţi putea să revedeţi comanda şi să urmăriţi stadiul în care se află aceasta.

 

Cum asiguraţi tranzacţii sigure cu cartea de credit?

Procesul de plată se face printr-o companie terţă, PayU, care utilizează instrumentele şi tehnologiile cele mai eficiente pentru securitatea datelor.

Dacă doriţi să aflaţi mai multe despre metoda de plată online, informaţii suplimentare sunt disponibile la linkul: http://www.payu.ro

 

Nu am reuşit să finalizez plata cu cartea de credit online. Ce pot să fac?

Pentru orice problemă legată de plată, puteţi suna la Asistenţă Clienţi; vă vom analiza problema şi facem tot posibilul să procesăm comanda cât mai curând.

 

Ce metode de plată acceptaţi?

Dacă alegeţi să plătiţi cu cartea de credit online, acceptăm următoarele carduri: Visa, MasterCard şi American Express.

 

Cum îmi reînnoiesc contul de utilizator SABON?

Dacă sunteţi client înregistrat şi aţi uitat numele şi parola, intraţi pe pagina „Autentificare“ şi faceţi clic pe „Am uitat parola“. Vi se va cere să completaţi un câmp cu adresa de e-mail. În scurt timp veţi primi pe e-mail noul nume de utilizator şi noua parolă.

 

Aş dori să împachetez o parte dintre produsele mele drept cadouri. Cum fac asta?

Cadourile noastre sunt împachetate particularizat, cu cele mai bune ambalaje. După ce alegeţi produsele, pe pagina coşului de cumpărături alegeţi care dintre acestea să fie împachetate sub formă de cadou. Din motive logistice, această opțiune poate fi dezactivată în anumite perioade.

 

Am nevoie de factură pentru comandă; cum o primesc?

La finalizarea comenzii, în secţiunea de finalizare, trebuie să completaţi un formular scurt cu datele dumneavoastră de contact şi detaliile despre livrare. De asemenea, în acea secţiune aveţi o casetă de selectare, cu posibilitatea de a primi factură pe firmă. Veţi primi factura pe e-mail, în momentul expedierii comenzii.

2. Livrarea produselor

 

Livraţi produse şi în afara României?

Expediem comenzi în România, Bulgaria și Ungaria. Dacă locuiţi în altă ţară, vă rugăm să accesaţi pagina noastră SABON Worldwide pentru a afla cel mai apropiat punct de vânzare.

 

Pot să anulez sau să modific comanda?

După ce daţi comanda, vă rugăm să contactaţi imediat departamentul de Asistenţă Clienţi pentru a efectua modificări sau anulări, deoarece procesarea comenzii începe în câteva minute. Aveţi la dispoziţie 14 zile de la data cumpărării pentru a returna produsele şi a vă primi banii înapoi. Vă recomandăm să citiţi mai multe informaţii despre politica de livrare și  returnare.

 

Cât plătesc pentru transportul comenzii?

Taxele de transport se schimbă în funcţie de valoarea comenzii. Toate comenzile mai mici de 200 lei sunt taxate cu 15 lei, iar comenzile care depăşesc 200 lei au transport gratuit (pe teritoriul României).

Vă recomandăm să citiţi mai multe informaţii despre politica de expediere.

 

Cât durează procesarea comenzii?

Comenzile primite înainte de ora 14:00 sunt procesate în aceeaşi zi lucrătoare.

Comenzile primite după ora 14:00 sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.

Comenzile primite în zilele de sâmbătă şi duminică şi de sărbătorile legale sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.

Timpul de procesare și livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate. 

Vă recomandăm să citiţi mai multe informaţii despre politica de expediere.

 

Trimiteţi produsele prin poştă?

Livrăm produsele printr-un serviciu de curierat rapid, TNT sau Fan Courier. Din păcate, nu ne livrăm produsele prin niciun alt mijloc de transport.

 

Ce fac dacă primesc o comandă greşită?

Pentru orice greşeală sau problemă privind comanda şi produsele livrate, contactaţi-ne la departamentul de asistenţă clienţi sau prin orice altă metodă de contact de la secţiunea informaţii de contact.

 

Aş vrea să comand cantităţi mai mari. Primesc reducere?

Folosim anumiţi factori contanţi de reducere, de obicei în funcţie de valoarea comenzii. Aflaţi mai multe detalii pe pagina Cadouri pentru firme.

 

Aş dori să returnez un produs. Care este procesul?

Vă rugăm să citiţi detaliile pe pagina Returnarea produselor.

3. Despre SABON

 

Când s-a înfiinţat Compania Sabon?

Sabon a fost înfiinţată în Israel în 1997. Primul său sediu s-a aflat pe Strada Shenkin din Tel Aviv. Aflaţi mai multe informaţii despre Compania SABON pe paginile noastre Despre SABON.

 

Cum primesc cadourile pentru firme?

Oferta de cadouri pentru firme reprezintă o nevoie constantă, astfel că suntem întotdeauna aici pentru a crea cadouri frumoase pentru toată lumea. O echipă de specialişti este disponibilă pentru a vă înţelege nevoile şi a particulariza cadourile.

Aflaţi mai multe informaţii la Cadouri pentru firme sau sunaţi la Asistenţă clienţi.

 

Există posibilitatea de franciză sau de vânzare angro la Sabon?

Sabon este o companie proprietate privată, astfel că nu există posibilitatea de franciză sau de vânzare angro. Dacă vă interesează să deschideţi un sediu Sabon sau să vindeţi produsele noastre în străinătate, vă rugăm să ne scrieţi la ossi@sabon.co.il.

 

De unde pot obţine un card de membru?

Pentru clubul membrilor SABON este nevoie de „Royal Passport“. Acest card poate fi achiziționat din magazinele noastre sau de pe site.

Aflaţi mai multe despre „Royal Passport” sau contactaţi-ne pentru orice informaţie suplimentară.

 

Unde găsesc magazine SABON?

Reţeaua de magazine SABON este disponibilă în România şi în toată lumea pe paginile „Magazinele SABON“ şi „Magazine pe glob“, unde se află adresa, detaliile de contact şi imagini pentru fiecare magazin.

4. Produse

 

Ce este untul de corp şi cum se păstrează?

Untul nostru de corp este un baton foarte hidratant din unt de Shea, unt de cacao şi ceară de albine. Pentru parfumarea produsului se folosesc extracte naturale din plante. Datorită ingredientelor naturale, produsul tinde să se topească uşor în timpul lunilor mai calde, astfel că se recomandă păstrarea acestuia într-un loc răcoros.

 

Care este diferenţa între untul de corp şi untul-cremă?

Untul de corp este cel mai hidratant produs al nostru. Realizat din unt de Shea, unt de cacao şi ceară de albine, acest produs se poate folosi ca tratament local pentru a calma pielea foarte crăpată şi uscată. Pe de altă parte, untul-cremă se poate folosi pentru întregul corp. Şi acesta se bazează pe unt de Shea, însă conţine şi ingrediente pentru hidratarea pielii, cum ar fi glicerină şi ulei de măsline.

 

Care sunt diferenţele între exfoliante?

Avem două tipuri de exfoliante: unul pe bază de sare minerală şi unul pe bază de zahăr. Exfoliantul de corp conține sare de la Marea Moartă şi uleiuri esenţiale de migdale şi jojoba. Granulele de sare îmbogăţite cu minerale îndepărtează cu delicateţe celulele moarte şi regenerează pielea. Uleiurile au un efect intens de hidratare de durată asupra pielii, lăsând-o moale şi catifelată. Este potrivit pentru toate tipurile de piele. Exfoliantul cu zahăr reface şi netezeşte pielea cu ajutorul combinaţiei sale de zahăr brun şi uleiuri naturale. Uleiul de migdale ajută la menţinerea nivelului de hidratare a pielii, uleiul de jojoba are proprietăţi de regenerare a pielii, iar uleiul de Acai este cunoscut pentru proprietăţile sale antioxidante.

 

Pot să folosesc pentru faţă vreunul dintre săpunuri?

Da. Săpunurile noastre cum ar fi cel cu ulei de măsline, nămol și cereale sunt excelente pentru exfolierea delicată, hidratarea şi, desigur, curăţarea pielii. De asemenea, săpunul nostru cu lavandă şi ulei de măsline contribuie la curăţarea pielii pătate sau predispuse la acnee.

 

Ce beneficii are Marea Moartă?

Marea Moartă este cunoscută pentru bogăţia sa de minerale unice, care pot ameliora şi vindeca numeroase boli, printre care afecţiuni respiratorii şi ale pielii. În plus, s-a dovedit că acestea contribuie la ameliorarea reumatismului, relaxează muşchii şi aduc mineralele esenţiale în piele, pentru a-i îmbunătăţi elasticitatea.

 

De ce unele produse sunt ambalate în sticlă?

Produsele ambalate în sticlă îşi păstrează mai bine compoziția iniţială decât în orice alt tip de ambalaj. De asemenea, sticla este produsă din ingrediente procesate în mai mică măsură decât plasticul, ceea ce o face mai simplu de reciclat. SABON are grijă de mediu, de aceea încercăm să folosim cât mai multe produse reciclabile.

5. Ingrediente

 

Ce sunt parabenii şi care dintre produsele Sabon nu conţin parabeni?

Parabenii reprezintă un grup de substanţe chimice folosite la scară largă drept conservanţi în industria cosmetică şi farmaceutică. Aceştia combat bacteriile şi ciupercile şi se găsesc în multe cosmetice şi produse pe care le folosim zilnic (printre care se numără pasta de dinţi, şamponul şi loţiunile). Istoricul lor de utilizare sigură explică de ce parabenii sunt atât de obişnuiţi. Studiile recente au descoperit posibile efecte secundare ale produselor ce conţin parabeni, astfel că, pentru a vă informa, vă prezentăm o listă a produselor care nu conţin parabeni:

 

  • gelurile-şerbet
  • cremele de corp
  • cremele de mâini
  • crema de picioare
  • unturile de corp
  • uleiurile de corp
  • apele de corp
  • pudrele minerale
  • uleiurile de duş
  • laptele de baie
  • spumantele de corp
  • spumantul de baie
  • săpunurile de mâini
  • săpunurile solide
  • exfoliantele, cu excepția celor cremoase
  • produsele organice
  • produsele de îngrijire a părului
  • lumânările

 

De ce sunt utilizate substanţe chimice sintetice în produse?

Multe ingrediente se folosesc pentru conservarea conţinutului. Fără aceşti conservanţi chimici, produsele nu ar rezista mai mult de câteva zile. Singura situaţie în care materialul sintetic este acceptat este atunci când nu există o alternativă naturală viabilă şi doar când nu are niciun efect negativ asupra dumneavoastră sau a mediului. Termenul „parfum“ de pe etichetele noastre poate indica faptul că s-a folosit parfum natural (uleiuri esenţiale), parfum sintetic sau o combinaţie între cele două. Sabon încearcă să îmbine uleiuri naturale în crearea parfumurilor. Însă, uneori, poate fi necesară utilizarea de ingrediente sintetice în parfumuri, pentru a amesteca suficient de mult parfumul cu formula de bază a produsului şi pentru a menţine stabilitatea produsului.

Asistenţă clienţi

Luni-vineri: 9:00 - 17:00

suport@sabon.ro

0377.101.455

 

Right1Trans
Right2Trans