Atenție! Datorită volumului mare de comenzi plasate pe site-ul www.sabon.ro în această perioadă, timpul de livrare este de maximum 5 zile lucrătoare. Mulțumim pentru înțelegere!

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE SABON


Ultima actualizare: 16.10.2023

  • Ce sunt datele personale?
  • Care este scopul acestei Politici?
  • Ce date sunt procesate?
  • De procesăm aceste date?
  • Cât timp păstrăm acest date?
  • Dacă vei primi oferte comerciale?
  • Către cine sunt transmise datele?
  • Care este protecția datelor minorilor?
  • Ce date pot fi communicate pe canalele de socializare?
  • În magazinele Sabon se face supraveghere-video ?
  • Cum păstrăm în siguranță datele tale personale?
  • Unde sunt procesate datele tale personale?
  • Care sunt drepturile tale?
  • Cum poți exercita drepturile tale?
  • Cum folosim cookies?
  • Cum vei fi informat de toate modificările aceste Politici?

  • Ce sunt datele personale?

    Datele personale sunt informațiile care în mod direct sau indirect conduc la identificarea ta.  De exemplu, numele, prenumele, data nașterii, adresa poștală sau electronică/e-mail, numărul de client, istoricul cumpărăturilor tale ori adresa IP a computerului tău, etc.
     

Operațiunea de procesare date este orice operațiune sau serie de operațiuni efectuate asupra datelor personale. De exemplu, colectarea, înregistrarea, consultarea, analiza datelor tale personale înseamnă procesarea datelor tale personale.

 

  • Care este scopul acestei Politici?

    Societatea noastră Sabon Holdings SRL cu sediul în București, strada Sfinții Voievozi nr.65 etaj 2 Sector 1, J40/7199/2005, CUI RO16222607,  dorește să vă reamintească despre angajamentul său de a respecta încrederea acordată de dumneavoastră și să aplice reglementările în vigoare în România și Uniunea Europeană  privind protecția datelor personale  (Regulamentul General privind Protecția Datelor sau "GDPR").
     

Această Politică te informează despre condițiile în care Sabon Holdings, în capacitatea sa de operator, colectează și folosește datele dumneavoastră. Aceasta completează informațiile comunicate în atenția dumneavoastră  cu ocazia colectării acordului dat prin completarea formularului. De exemplu, când ați efectuat operațiunea de deschidere cont în calitate de client pagina noastră de internet sau website, sau când ați devenit membru în programul nostru de loialitate.

 

Această Politică se aplică colectării de date efecuate în magazinele noastre, prin serviciu poștal sau poștă electronică sau prin telefon când contactați serviciul nostru de clienți, precum și atunci când utilizați pagina noastră de internet sau aplicațiile mobile. Acestea sunt reguli privind protecția datelor clienților, potețialilor clienți sau candidați, indiferent de canalul prin care acestea sunt colectate.


Această Politică este disponbilă tuturor pe pagina noastră www.sabon.ro. pe care vă rugăm să o citiți cu atenție și să o urmăriți cu regularitate.
 

  • Care date personale sunt procesate?

    Putem procesa următoarele categorii de date personale:  
     

Date privind identitatea: ex. Nume, prenume, adresă, data nașterii...

Date de contact: ex. adresă, număr de telefon, adresa de poștă electronică sau e-mail...

Date financiare: ex. Informații privind metoda de plată, numărul de card, contul bancar...

Date tehnice: ex. Date de logare, istoricul de navigare în paginile de web, user și parola contului...

Date comerciale: ex. Numărul de client, istoricul cumpărăturilor, informațiile legate de contul tău de client și contul din programul de loialitate, comentariile făcute despre produsele noastre, categoria de client din care faceți parte, înregistrarea telefonică a conversațiilor efectuate cu serviciul nostru de clienți...

Date legate de sănătate și starea de bine: ex. tipul de ten, sensibilitatea tenului, alergii or sarcină, pe care probabil le veți comunica în procesul de evaluare a compatibilității anumitor produse pe care intenționați să le achiziționați. În anumite cazuri, poate fi vorba chiar de date de natură medicală  ca de exemplu atunci când primim unele solicitări din partea dumneavoastră care vizează obligațiile noastre legale în legătură cu protecția sanitară asociată produselor cosmetice... 

 

Aceste date sunt foarte mult determinate de interacțiunea dumneavoastră cu societatea noastră: ex. Emiterea cardului de fidelitate, crearea contului de client în sistemele noastre, preluarea comenzii prin poștă, poșta electronică/email sau online în magazinul de pe paina noastră de internet, abonarea la mesajele noastre informative de tip Newsletter, contactarea serviciului nostru de clienți ... și folosirea serviciilor noastre, pagini de internet și aplicații mobile.


Natura obligatorie  sau  opțională a comunicării datelor tale personale este o informație furnizată la momentul colectării datelor. Nefurnizarea informațiilor calificate ca fiind obligatorii ne împiedică să dăm curs solicitărilor dumneavoastră. De exemplu, adresa de livrare este solicitată ca să putem livra comanda plasată de către dumneavoastră.
 

Dorim să rețineți că nu stocăm datele cardului folosit pentru plată pe pagina noastră de internet, această informație este comunicată direct în mod securizat către Furnizorul Serviciului de Plată.

  • De ce procesăm datele personale?

    Pentru fiecare procesare, colectăm și folosim numai datele necesare și utile  pentru scopul urmărit.

Procesăm datele dumneavoastră în scopul executării contractului cu dumneavoastră pentru:  

- Înregistrarea și executarea comenzilor

- Furnizarea serviciului pentru care v-ați abonat

- Procesarea solicitărilor sau reclamațiilor

- Asigurarea serviciului ulterior vânzării

- Recuperarea eventualelor sume neplătite

 

De asemenea, folosim datele tale personale în alte scopuri care ne permit să ducem la îndeplinire interesul nostru legitim, asigurându-ne că vom respecta mereu drepturile și interesele tale, iar oricând e necesar, în temeiul consimțământului tău expres:  

- Administrarea și îmbunătățirea relației cu clientul și calitatea serviciului clienți

- Îmbunătățirea experienței în folosirea paginii noastre de internet sau a aplicațiilor mobile

- Implementarea operațiunilor comerciale de atragere a clienților  

- Să sugerăm oferte personalizate cu preferințele tale prin mijloace de profilare și metode de segmentare (metode de a înțelege preferințele tale mai bine în scopul de a îți oferi servicii și produse personalizate)

- Organizarea de jocuri și competiții de promovare

- Realizarea de analize statistice

- Organizarea de chestionare de satisfacție

- Asigurarea administrării și publicării comentariilor asupra produselor noastre

- Prevenirea abuzului și fraudei, ca și gestionarea litigiilor

- Realizarea de servicii noi sau schimbări pe pagina de internet sau în aplicații

- Realizarea activităților financiare, contabilitate și arhivare

- Asigurarea măsurilor de sercuritate fizică și a sistemelor.

 

Datele tale ar putea fi folosite pentru a ne permite să ne conformăm cu cerințele legale și de reglementare în ce privește obligațiile aferente contabilității și taxelor, obligațiile financiare legate de securitatea proceselor de plată, obligațiile legale privind protecția sanitară asociată produselor cosmetice, colaborarea cu autoritățile publice, păstrarea datelor conform cerințelor legale.

În urma procesului nostru de protecție sanitară asociată produselor cosmetice, este posibil să colectăm date personale cu privire la sănătatea dumneavoastră dacă contactați serviciul nostru pentru clienți pentru a raporta o problemă cu unul dintre produsele noastre. Într-o astfel de situație, trebuie să justificăm colectarea de date cu caracter personal privind sănătatea pe baza uneia dintre derogările articolului 9 GDPR pentru a procesa date sensibile. În cazul îndeplinirii obligației de protecție sanitară asociată produselor cosmetice, procesăm astfel de date din motive de interes public în domeniul sănătății publice, în special pentru a asigura standarde înalte de calitate și siguranță a produselor noastre.

 

  • Cât timp păstrăm datele personale?

Avem grijă să păstrăm datele tale personale atât de mult cât sunt necesare pentru a realiza fiecare scop stabilit prin prezenta Politică.

 

Aplicăm perioadele de reținere a datelor adaptate pentru fiecare scop, de exemplu:

 

Pentru un client ce cumpără la distanță, noi păstrăm datele lui  4 ani de la ultima comandă efectuată pe pagina noastră de internet, prin poștă sau telefon.

 

Pentru clienții din magazine, păstrăm datele lor pentru 4 ani de la ultima achiziție.

 

În ce privește persoanele care nu au un cont de client,  păstrăm datele lor pentru o perioadă de 2 ani de la ultima interacțiune cu compania noastră (de exemplu un click în ecranul de abonare la Newsletter, o participare la un concurs).

 

Suntem obligați să păstrăm informațiile contabile legate de cumpărăturile tale pentru o perioadă de 5 ani în vederea îndeplinirii obligațiilor noastre legale.

În ceea ce privește candidații la oportunitățile de muncă: Datele aplicației dumneavoastră (nume, prenume, CV, scrisoare de intenție etc.) vor fi păstrate într-o bază de date activă pe toată durata procesului de recrutare. După care:

- În cazul angajării: datele vor fi fie reutilizate și păstrate în scopuri de gestionare a personalului, fie șterse, fie arhivate pe o perioadă de maximum 5 ani ca probe în caz de litigiu.

- În cazul respingerii cererii:

a. Dacă sunteți de acord, vom păstra datele dumneavoastră timp de până la 2 ani de la ultimul nostru contact pentru a vă contacta din nou pentru noi oportunități.

b. În toate cazurile, vom păstra anumite date într-o arhivă intermediară timp de maximum 5 ani în scop probatoriu în caz de litigiu.

 

  • Vei primi oferte comerciale?

    În conformitate cu alegerile făcute
    de tine, vom putea folosi datele tale de contact și să îți trimitem oferte comerciale, în mod special prin poștă, telefon, email sau SMS.

Oferte prin e-mail  sau SMS:  

Fiind obiectul consimțământului tău, poți primi oferte prin e-mail sau SMS pentru produsele noastre sau servicii, ca și pentru oferte sau servicii din partea partenerilor noștri. Poți retrage consimțământul tău oricând cu efect pentru viitor. În cazul în care ai transmis datele datele cu ocazia unei comenzi și nu te opui, vom putea trimite către tine oferte pentru produsele și serviciile noastre.

 

Ești liber să te opui oricând să primești astfel de oferte.

-  Pentru ofertele noastre pe e-mail: dând click pe butonul unsubscribe  plasat în fiecare email, sau vizitând contul tău de client din pagina noastră de internet sau prin contactarea serviciului clienți.

-  Pentru ofertele noastre prin SMS: contactând serviciul nostru de servicii clienți.

 

Mesaj fără reclamă: este posibil să vă contactăm prin e-mail sau SMS pentru a vă furniza servicii mai bune și a putea îndeplini obligațiile noastre legale. Acestea nu sunt oferte comerciale iar aceste mesaje nu vor include un buton unsubscribe. De exemplu, trimițând recompensele tale de loialitate sau amintindu-ți despre termenul de utilizare a lor.

 

Oferte prin poștă  sau telefon:  

Se poate să trimitem oferte prin poștă sau  să te contactăm prin telefon pentru a-ți propune  oferte cu produsele și serviciile noastre. Poți primi de asemenea oferte prin poștă sau telefon de la companiile partenere. Dacă nu mai doriți să primiți astfel de oferte, pur și simplu comunicați aceasta către serviciului nostru de clienți.

 

  • Către cine sunt destinate datele tale?

 

Destinatarii datelor personale fac parte din personalul autorizat aparținând Sabon Holdings, entități ale Grupului Yves Rocher din care aceasta face parte, precum și furnizorii de servicii, partenerii sau alți terți procesatori de date.


Vor avea acces la datele tale următoarele entități, precum și angajații acestora: 

Furnizori de servicii IT (e.g., mentenanță și dezvoltare software, mentenanță și dezvoltare site), 
Furnizorii de solutii de tip CRM 
Furnizori de servicii de marketing, ce includ furnizorii de servicii de cercetare de piață, furnizori de servicii prin care se transmit comunicările de marketing, furnizori de servicii de monitorizare a traficului si comportamentului utilizatorilor instrumentelor online, furnizori de servicii de personalizare a diferitelor tipuri de marketing, furnizorilor de servicii de marketing prin intermediul resurselor social media, furnizorilor de servicii de realizare a conținutului formelor de marketing
Societăți din Grup (altele decât Operatorii Asociați) 
 

Acești terți ar include terțe părți contractante localizate în afara Uniunii Europene sau în țări pentru care Comisia Europeană nu a recunoscut un nivel adecvat de protecție cu privire la procesarea datelor personale (ex Israel) dar în raport cu care vom implementa garanții corespunzătoare.
 

Datele personale pot fi de asemenea transmise autorităților publice competente, la cererea acestora, sau în vederea conformării cu obligațiile legale.

 

În funcție de alegerea dumneavoastră, puteți primi oferte comerciale de la partenerii noști comerciali. In acest caz, datele tale vor fi utilizate punctual pentru una sau mai multe campanii organizate de aceste companii partenere. Într-o abordare resposabilă, am ales să nu comunicăm datele dumneavoastră direct către partenerii noștri decât condiționat de capacitatea lor de a salva datele dumneavoastră numai după ce veți răspunde la oferta lor.

 

  • Care este protecția datelor minorilor?

    Se poate întâmpla ca minorii să dorească să furnizeze datele lor de contact pentru a se abona la Newsletter, a crea un cont de client sau să devină membru al programului de loialitate.
     

Pentru cei care sunt sub vârsta de 16 ani, le cerem să verifice dacă au aprobarea părinților lor (sau a tutorilor legali) înainte de a ne furniza datelor lor personale. În magazine, ne asigurăm de asemenea dacă au asemenea aprobare (de exemplu, prezența unuia din părinți la emiterea cardului de fidelitate în programul de loialitate).


Pentru persoanele sub vârsta de 13 ani, nu le vom trimite noutăți sau oferte ale brandului nostru.


Pentru minorii despre care știm că sunt sub vârsta de 18 ani, am decis să nu îi avem niciodată în vedere pentru transmiterea de mesaje promoționale din partea partenerilor Sabon.

 

  • Ce date pot fi împărtășite pe canalele de socializare ?
    Dorim să clarificăm ce informații sunt împărtășite atunci când utilizați Facebook folosind funcția de "social login" și butonul "like" instalate pe pagina noastră din acest canal de socializare.
     

Funcția Facebook denumită "social login":

 

În cazul în care, pentru a facilita crearea unui cont de client pe internet al dumneavoastră, alegeți să folosiți contul personal deschis în platforma Facebook, atunci înseamnă că ați dat consimțământul de a împărtăși cu noi anumite informații din profilul deschis în această platformă, de exemplu:  nume, prenume, adresă de email și data nașterii. Aceste date sunt folosite numai pentru a vă face mai ușor crearea contului dumneavoastră.  

 

Butonul din platforma Facebook denumit "Like" existent pe pagina noastră:

 

Am introdus butonul "Like" pe pagina noastră, facilitate acordată de platforma de socializare"Facebook". În acest mod Facebook vă poate identifica, chiar dacă nu ați folosit acest buton când ați vizitat pagina noastră. Acest tip de buton permite Facebook să urmărească datele de navigare pe pagina noastră, pur și simplu pentru că contul dumneavoastră de Facebook a fost activat pe terminalul pe care îl folosiți (sesiunea deschisă) în timpul navigării pe pagina noastră.

 

Nu deținem niciun control asupra procesării efectuate de către aceste canale de socializare prin care sunt colectate informații referitoare la navigarea pe pagina noastră și asociate cu datele personale pe care ei le dețin.

 

În general, vă invităm să consultați politica de confidențialitate ale rețelelor de socializare pentru a fi în cunoștință de cauză despre scopurile urmărite de ei, iar în special pentru marketing, folosind informațiile privind navigarea pe care ei le pot colecta prin butoanele existente în platformă. Aceste politici de confidențialitate  în special îți permit să îți exprimi consimțământul față de opțiunile din canalele de socializare, mai ales prin stabilirea alegerilor tale față de modul de utilizare a fiecăreia dintre ele.

  • Magazinele Sabon folosesc înregistrarea video? 

    Magazinele Sabon pot avea instalate camere de luat vederi în scopul protejării tale, dar totodată pentru a preveni și combate furtul de bunuri. În aceste scopuri,vei putea fi filmat iar imaginea ta poate fi păstrată pentru 30 de zile, conform prevederilor legale.
     

Vă rugăm să întrebați în magazine dacă aveți întrebări legate de supravegherea video.

  • Cum asigurăm securitatea datelor tale?

    Luăm toate măsurile necesare pentru a asigura securitatea și confidențialitatea datelor dumneavoastră în scopul prevenirii pierderii lor, distrugerea accidentală, utilizarea eronată și accesul neautorizat.
    Securitatea datelor dumneavoastră este asigurată prin măsuri de anonimizare, criptare, protejare a informațiilor din sisteme, duplicarea datelor... etc.
     
  • Unde sunt păstrate datele dumneavoastră?

    Am ales să susținem furnizorii de servicii de stocare a datelor pe servere care se angajează să le dețină pe teritoriul Uniunii Europene.
      

Dacă se întâmplă, în mod excepțional, ca un furnizor de servicii de stocare date este solicitat să transfere date în afara teritoriului Uniunii Europene, vă asigurăm că fluxul de procesare implementat respectă nivelul de protecție corespunzător cerut de Regulament (GDPR), inclusiv cu prevederile  regulilor interne ale Sabon.

  • Care sunt drepturile dumneavoastră?

    În conformitate cu reglementările aplicabile, dețineți drepturi speciale pe care le puteți exercita în orice moment.

Aveți  dreptul de acces la date, dreptul de rectificare a acestora, dreptul de ștergere a datelor care vă privesc, precum și dreptul de a cere portarea datelor communicate către noi.

 

Aveți dreptul de a vă opune pentru motive legitime față de procesarea datelor dumneavoastră sau de a cere limitarea unei asemenea procesări.

 

Aveți dreptul de a vă opune oricând și fără un motiv justificat față de procesarea datelor personale în scop de marketing, precum și de profilare când aceasta este efectuată pentru același scop.

 

Aveți dreptul de da instrucțiuni referitoare la uitatea datelor după moartea dumneavoastră.

 

Vă rugăm să rețineți că, solicitarea dumneavoastră poate fi respinsă dacă prelucrarea în cauză este necesară pentru exercitarea dreptului la libertatea de exprimare și de informare, sau dacă avem un alt temei legal sau motive legitime imperative pentru a procesa în continuare datele dumneavoastră cu caracter personal, sau dacă prelucrarea este necesară pentru respectarea unei obligații legale, din motive de interes public în domeniul sănătății publice, sau pentru ca noi să stabilim, să exercităm sau să apărăm pretenții legale, de exemplu, dacă considerăm că ați încălcat termenii noștri de utilizare sau, în sfârșit, dacă prelucrarea în cauză este necesară în scopuri de arhivare în interes public, cercetare științifică sau istorică.
 

  • Cum să vă exercitați drepturile?

    Pentru exercitarea oricăruia dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să adresați o solicitare scrisă la adresa suport@sabon.ro sau la telefon 0377.101.455.
     

Puteți de asemenea să ne scrieți în atenția Serviciului Clienți prin poștă la următoarea adresă: Sabon Holdings SRL cu sediul în București, strada Sfinții Voievozi nr.65 etaj 2 Sector 1.

 

Vă rugăm să menționați numele, prenumele, adresa poștală și/sau electronică e-mail asociate contului deținut la noi iar pe cât posibil, numărul cardului de fidelitate. În caz de îndoială asupra identității dumneavoastră, vom putea cere informații suplimentare sau dovada identității (verificare dublă ce ne permite verificarea identității autorului solicitării).


vom răspunde solicitării dumneavoastră în termen de o lună de la data primirii solicitării în completitudinea ei. Ne rezervăm dreptul de nu da curs solicitărilor nejustificate sau excesive.
 

Am numit un Ofițer Responsabil cu Protecția Datelor (DPO) a cărui misiune este de a asigura conformarea cu reglementările legale aplicabile și regulile expuse în această Politică.
 

Dacă aveți orice nelămurire sau sugestii despre fluzul de procesare a datelor dumneavoastră personale, ne puteți contacta la adresa Ofițerului Responsabil cu Protecția Datelor (DPO) la adresa de poștă electronică suport@sabon.ro.


Ne angajăm să facem toate eforturile pentru a vă respecta drepturile privind protecția datelor personale. Dacă prin orice circumstanță, veți considera că aceste drepturi nu au fost respectate, aveți posibilitatea de vă adresa Autorității Naționale privind Supravegherea Prelucrării de Date Personale din București Bd. G-ral. Gheorghe Magheru no. 28-30, District 1, postal cod 010336 sau pe pagina sa de internet www.dataprotection.ro, misiunea acesteia fiind de a asigura conformarea cu prevederile legale privind protecția datelor personale.

  • Cum putem folosi funcționalitățile de tip cookies?

Ce este un cookie?

 

Un cookie este un mic fișier salvat și citit în timp ce consultați pagina noastră de internet. Un cookie poate fi de asemenea folosit când citiți un email, instalați sau folosiți o aplicație mobilă pe calculatorul dumneavoastră, telefonul smart, tabletă etc.

La ce folosim cookies?

 

În funcție de alegerile dumneavoastră, scopul funcționalităților cookies este să:

-  Determine în timp real cele mai utile reclame plecând de la datele de navigare din pagina noastră de internet

-  Ofere conținut care se potrivește cu interesele dumneavoastră

-  Analizeze datele de trafic și performanța  website-ului nostru (statistici, datele stocate de dispozitivul dumneavoastră, implementarea măsurilor de securitate)

-  Ofere servicii în legătură cu paginile web ale canalelor de socializare

Cum să setați alegerile dumneavoastră de cookie?

 

Alegerile cookies pot fi făcute pe fiecare categorie în parte. Numai funcționalitățile cookies strict necesare for fi stocate întotdeauna pentru a asigura funcționarea normală a paginii de internet.

Aveți câteva opțiuni:

-  De a accepta toate cookies: toate categoriile de cookies vor funcționa

-  Să refuzați toate cookies exceptându-le pe cele absolut necesare

-  Setarea cookies prin acceptarea sau nu a celor din categoriile ce corespund opțiunilor dumneavoastră

 

După 6 luni de la exprimarea opțiunilor, vă vom cere să vă exprimați din nou opțiunile dumneavoastră.

 

Puteți găsi în orice moment detaliile fiecărei categorii de cookie în secțiunea "detalii privind partenerii și cookies" apăsând butonul +link

 

Cât timp sunt stocate opțiunile?

 

Fiecare categorie de cookie are propriul cliclu de viață, de până la maxim 13 luni.

Puteți vedea oricând termenul de păstrare pentru fiecare cookie în secțiunea  "detalii privind partenerii și cookies"  apăsând butonul "setările Cookie".


Care sunt cookies aparținând terțelor părți pe pagina noastră de internet?


Când cookies emise și folosite de către parteneri, acestea sunt tratate de către politica acestora de confidențialitate. Vă rugăm să consultați politicile acestor parteneri direct pagina lor de internet.

Aplicațiile partenerilor pe pagina noastră de internet:

 

Unele funcționalități de pe pagina noastră de internet provind de la partenerii noștri. Ele vă permit să accesați conținutul preferat de dumneavoastră pus la dispoziție de acești parteneri. Ei de asemenea pot face posibilă furnizarea către dumneavoastră de materiale de promovare care corespund intereselor voastre. Așa este cazul funcționalităților oferite de partenerii  Facebook, YouTube, Amazon, Pinterest, Snapchat, Tiktok.

 

Folosim cookies in alte pagini de internet?

Materialele noastre de promovare de pe alte pagini de internet și aplicații pot conține cookies care:

 

-  Calculează sumele de bani scadente către parteneri

-  Efectuează statistici ale paginii și trimiteri către acest conținut web

-  Adaptează trimiterea către pe pagina sabon.ro dacă veți apăsa butonul de reclamă cu aceasta.

  • Cum veți fi la current cu modificările aduse Politicii noastre de Protecție a Datelor?

    Ne angajăm să actualizăm ori de câte ori este necesar această Politică disponibilă pe pagina noastră de internet pentru toată lumea iar a cărei aplicabilitate vizează relația dintre consumatori și Sabon Holdings indiferent de modalitatea de interacțiune: magazine, Internet, poștă, telefon.

 

Informaţii despre cookie-uri

POLITICA SABON PRIVIND COOKIE-URILE
Ultima actualizare: 17.06.2021

 

Ce este un cookie?

 

Cookie-urile sunt identificatori alfanumerici pe care noi și furnizorii noștri de servicii îi putem instala pe computerul dvs., dispozitivul dvs. mobil sau alt dispozitiv și care ne permit să vă identificăm browserul web sau dispozitivul atunci când reveniți pe Site și/sau când utilizați același computer sau browser. Cookie-urile permit sistemelor noastre să vă recunoască browserul, astfel încât să putem urmări tendințele dvs. de utilizare pe Site, să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre, să creăm o experiență de utilizator personalizată pe Site și să vă oferim publicitate de terță parte pe Site și pe alte site-uri. Browserul dvs. vă poate oferi posibilitatea de a bloca sau șterge cookie-urile dacă doriți să faceți acest lucru.

 

Puteți utiliza meniul „Ajutor” din browserul dvs. pentru informații suplimentare.

 

Vă rugăm să rețineți că blocarea tuturor cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor site-uri web, inclusiv a nostru.

Prin urmare, vă recomandăm să permiteți utilizarea cookie-urilor atunci când utilizați site-urile noastre web.

 

Cookie-urile de pe site-ul nostru web pot fi setate de noi, de terți în baza contractului cu noi sau de terți independenți, cum ar fi agenții de publicitate.

 

Durata cookie-urilor
Cookie-urile plasate pe computerul dvs. ca urmare a utilizării Site-ului nostru nu vor fi stocate niciodată mai mult de 13 luni de la data ultimei dvs. vizite.

 

Clasificarea cookie-urilor
Tabelul de mai jos prezintă diferitele tipuri de cookie-uri pe care noi (sau părțile terțe relevante) le putem utiliza și include informații pe care le puteți utiliza pentru a controla și a afla mai multe despre aceste cookie-uri.

 

Tipul de cookie-uri

De ce le folosim și informații suplimentare

Cookie-uri strict necesare (Cookie-uri de funcționalitate)

Cookie-urile strict necesare, numite și cookie-uri de funcționalitate, așa cum sugerează și numele lor, sunt vitale pentru buna funcționare a site-ului web. Acestea ne permit să ne amintim selecțiile dvs. între pagini, ceea ce înseamnă că putem transmite acele informații fără a fi nevoie să le reintroduceți.
Putem folosi cookie-uri pentru a ne asigura că site-ul nostru web funcționează așa cum trebuie și că rezultatele corecte sunt livrate în conformitate cu selecțiile dvs. De asemenea, putem folosi cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența, recunoscând dacă sunteți la prima accesare sau amintindu-ne preferințele și căutările dvs. anterioare.

Cookie-uri analitice și statistice (numite și Cookie-uri de performanță)

Putem folosi cookie-uri pentru a monitoriza și a înțelege mai multe despre modul în care sunt utilizate și accesate site-urile și serviciile noastre, ceea ce ne permite să optimizăm experiența utilizatorului și să construim un site web care să se potrivească nevoilor utilizatorilor noștri și să ghideze afacerea noastră.

De exemplu, putem folosi Google Analytics, care stochează cookie-uri pe dispozitivul dvs. pentru a genera rapoarte și statistici anonime. Google stochează aceste informații în conformitate cu politica lor de confidențialitate.

Cookie-uri de marketing și publicitate

Site-ul nostru poate afișa reclame relevante pentru dvs., în funcție de interese. Putem folosi, de asemenea, soluții de publicitate livrate de terți care să vă afișeze reclame legate de Servicii atunci când vă aflați pe alte site-uri web.
Aceste reclame personalizate sunt difuzate de terți folosind cookie-uri care vă vor urmări comportamentul pe web, utilizând informații statistice anonime, mai degrabă decât informații de identificare personală, inclusiv informații referitoare la utilizarea Serviciilor de către dvs., locația dvs. și caracteristicile demografice. Agenții de publicitate terți pot utiliza, de asemenea, cookie-uri, pentru a se asigura că sunt afișate reclame relevante, pentru a preveni difuzarea acelorași reclame de două ori către același utilizator și pentru a se asigura că reclamele sunt dimensionate corect și nu vă afectează experiența pe Site.

Retragerea Consimțământului

Vă puteți retrage în orice moment consimțământul acordat pentru a primi Cookie-uri de marketing și publicitate , utilizând banner-ul cookie afișat pe acest site web și butonul său. Pentru a afla mai multe despre publicitatea direcționată/bazată pe interese și despre cum puteți accepta sau refuza (renunța la) acest tip de reclame, vă recomandăm să vizitați www.aboutads.info/choices sau www.youronlinechoices.eu

Va trebui să vă retrageți consimțământul acordat pentru a primi Cookie-uri de marketing și publicitate de pe fiecare dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile.

Informațiile dvs. nu vor fi partajate cu partenerii noștri terți din rețeaua de publicitate în scopul publicității bazate pe interese dacă vă retrageți consimțământul acordat în acest sens.

Cookie-uri pentru rețelele de socializare

Cookie-urile pentru rețelele de socializare permit utilizatorilor să interacționeze mai ușor cu rețele precum Facebook și Instagram. Nu controlăm cookie-urile pentru rețelele de socializare și acestea nu ne permit să accesăm conturile dvs. de pe aceste rețelele. Vă rugăm să consultați politicile de confidențialitate relevante ale platformei de socializare pentru informații despre cookie-urile acestora: Politica privind cookie-urile Facebook, Politica privind cookie-urile Instagram, Politica privind cookie-urile Twitter.

 

Prestatori de servicii
Putem transfera informațiile dvs. către terți care ne furnizează servicii, inclusiv mentenanță web și verificarea informațiilor. Aceste terțe părți vor avea acces la informații limitate, care sunt necesare pentru prestarea serviciilor lor, și pentru niciun alt scop.

 

Lista de cookie-uri

Utilizam cookie-uri terțe - care sunt cookie-uri dintr-un domeniu diferit de cel al site-ului web pe care îl vizitați - pentru eforturile noastre de publicitate și marketing. Mai precis, folosim cookie-uri și alte tehnologii de urmărire în următoarele scopuri:

Cookie-uri funcționale
Aceste cookie-uri permit site-ului web să ofere funcționalități și personalizare îmbunătățite. Acestea pot fi setate de noi sau de furnizori terți ale căror servicii au fost adăugate pe paginile noastre. Dacă nu permiteți aceste cookie-uri, este posibil ca unele sau toate aceste servicii să nu funcționeze corect.

 

 

Setări cookie-uri