Perioada: 01.04.2025 -18.04.2025
Art. 1 – Organizatorul
Sabon Holdings S.R.L. (denumită în continuare „Sabon”), cu sediul social în Bucureşti, Strada Sfinții Voievozi, numărul 65, cladirea Jupiter House, etajul 2, sector 1, număr de ordine în Registrul Comerţului J2005007199401, cod de înregistrare fiscală RO 16222607, reprezentată legal prin IOAN-CRISTIAN LUCA – Director General.
Art. 2 - Durata și locul de desfășurare a Campaniei
Campania „Treasure Hunt” este organizată în scopul oferirii de beneficii membrilor programului de fidelitate Royal Passport și se va desfășura în perioada 01.04.2025 -18.04.2025, în magazinele fizice Sabon Holdings situate pe teritoriul României și pe website-ul www.sabon.ro
Art. 3 - Regulamentul oficial al Campaniei
3.1. Regulamentul oficial al Campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, în format electronic, pe site-ul sabon.ro, în secțiunea Regulamente campanii, și în format fizic, la cerere, în magazinele Sabon.
3.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Art. 4 - Dreptul de participare
4.1 Pot participa la Campanie persoanele fizice sau persoanele juridice („Participanții”) membri ai Programului de fidelitate Royal Passport cu domiciliul sau reședința, respectiv sediul în România sau care, în cazul achizițiilor de la distanță, pot indica o adresă de livrare din România, Cehia, Polonia, Bulgaria, Slovacia, Grecia sau Ungaria.
4.2 Organizatorul îsi rezervă dreptul de a anula în mod discreționar participarea oricărei persoane care nu respectă Regulamentul, care este suspectat de fraudă, care acționează într-un mod lipsit de etică sau perturbator sau care se determină ca acționează cu intenția de a deranja, abuza, amenința sau hărțui orice persoană, fără a avea obligația de a o demonstra cu probe.
Art 5. – Mecanismul de participare
5.1 Participarea la campanie pe www.sabon.ro se va putea face urmând pașii de mai jos:
a. Membrul clubului Royal Passport inițiază participarea la campanie după autentificarea în contul de client Royal Passport de pe www.sabon.ro
b. Accesează fiecare pictogramă în formă de ou marcată în site-ul web, și descoperă surpriza care se ascunde, aceasta putând fi un cadou oferit sau nu.
c. Participantul poate face un număr nelimitat de încercări pentru a descoperi o supriză sub formă de cadou, vouchere sau reduceri, însă poate beneficia doar de un singur cadou sau beneficiu în cadrul campaniei, acesta urmând a i se salva în contul său cu marcajul codului aferent.
d. Participantul poate revendica cadoul câștigat prin utilizarea codului salvat în cont până la sfârșitul lunii aprilie 2025.
e. După revendicarea codului, clientul, membru Royal Passport, poate participa din nou la această campanie, în vederea obținerii unei noi surprize, sub formă de cadou, vouchere sau reduceri.
5.2 Participarea la campanie în magazinele fizice se va putea face urmând pașii de mai jos:
a. Cartolinele având imprimate coduri QR vor fi plasate în diverse locuri din magazin.
b. Participantul va scana cu telefonul propriu codul QR descoperit ce va putea fi un cadou.
c. Participantul poate face un număr nelimitat de încercări pentru a descoperi o supriză în formă de cadou, însă poate beneficia doar de un singur cadou sau beneficiu în cadrul campaniei, prin revendicarea acestuia la casa de marcat din magazinul în care a fost descoperit imediat ce i-a fost prezentat.
d. Consilierul de vânzări va verifica în baza de date dacă participantul este membru Royal Passport și dacă a mai beneficiat de cadou sau alt beneficiu în cadrul acestei campanii.
e. În situația în care participantul a mai beneficiar de un cadou oferit în cadrul acestei campanii, consilierul îl va informa despre imposibilitatea oferirii unui cadou suplimentar.
f. În urma verificării istoricului de participare la campanie, consilierul de vânzări va putea înregistra în baza de date singurul cadou oferit și ulterior va procesa înmânarea cadoului/aplicarea codului de reducere, după caz.
g. După revendicarea codului, clientul, membru Royal Passport, poate participa din nou la această campanie, în vederea obținerii unei noi surprize, sub formă de cadou, vouchere sau reduceri.
5.3 Cadoul unic ce va putea fi oferit câștigătorilor campaniei “Treasure Hunt” în mod aleatoriu, conform prevederilor art. 47 OG 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, va fi de tipul:
În magazinul online (www.sabon.ro):
-40% la toate produsele
-25% la toate produsele
-reducere de 50 lei la 150 lei cheltuiți (suma rezultată în urma aplicării reducerilor de membri Royal Passport)
-20% la produsele pentru “Îngrijirea tenului”
- un ser de față 9 ml cod produs: (11496S) la achiziții de minimum 170 lei (suma rezultată în urma aplicării reducerilor de membry Royal Passport)
-un voucher* în valoare de 1.000 lei (un singur premiu), valabil până la 30.04.2025; voucher-ul va fi atribuit automat în contul de membru Royal Passport și va putea fi utilizat și în magazinele fizice SABON de pe teritoriul României, dar și pe www.sabon.ro ;
În magazinele fizice SABON:
-40% la toate produsele
-25% la toate produsele
-reducere de 50 lei la 150 lei cheltuiti (suma rezultată în urma aplicării reducerilor de membry Royal Passport)
-20% la produsele pentru “Îngrijirea tenului”
- un ser de față 9 ml (cod produs: 11496S) la achiziții de minimum 170 lei (suma rezultată în urma aplicării reducerilor de membru Royal Passport)
-un voucher* în valoare de 1.000 lei (un singur premiu), valabil până la 30.04.2025, voucher-ul va fi atribuit automat în contul de membru Royal Passport și va putea fi utilizat și în magazinele fizice SABON de pe teritoriul României, dar și pe www.sabon.ro ; de asemenea, la cererea clientului, voucher-ul câștigător poate fi printat și transmis în mod fizic câștigătorului;
-mini exfoliant de față 2 în 1 cu lavandă 15 ml (cod produs 11439S)
*Voucher-ul nu este rambursabil în bani și nu este utilizabil în circuitul financiar bancar.
• Dacă valoarea produselor achiziționate în baza voucher-ului este mai mare decât suma înscrisă pe acesta, diferența va fi achitată de către cumpărător.
• Dacă valoarea produselor achiziționate în baza voucher-ului este mai mică decât suma înscrisă pe acesta, diferența nu va fi restituită cumpărătorului.
• Voucher-ul nu poate fi utilizat în cadrul mai multor tranzacții, indiferent dacă mai există sold disponibil.
• După expirarea perioadei de valabilitate a voucher-ului, aceasta nu se poate prelungi la cerere.
5.4. Participantii vor putea participa la campania „Treasure Hunt”, având un număr de încercări nelimitat, însă vor putea revendica cadoul o singură dată, indiferent de magazinul (fizic sau online) în care au făcut încercări.
5.5 Campania nu se cumulează cu alte reduceri sau beneficii.
Art. 6 - Condiții de retur
6.1. Returnarea produselor achiziționate prin revendicarea beneficiilor oferite cadou se va realiza respectând condițiile de retur valabile în rețeaua de magazine Sabon la data campaniei.
6.2. Nu se acordă contravaloarea în bani a beneficiului în formă de reducere acordat cu titlu de cadou.
6.3. In cazul în care clientul optează pentru înlocuirea produsului achizitionat în cadrul Campaniei, noul produs care îl înlocuiește nu va mai beneficia de oferta respectivă, cu excepția situației în care el însuși face obiectul unei Campanii sau oferte speciale. Pentru claritate, la momentul înlocuirii, pentru noul produs se aplică prețul valabil la data înlocuirii.
Art. 7 – Limitarea răspunderii
7.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.
7.2 Organizatorul este exonerat de răspundere în caz de forță majoră sau de caz fortuit, potrivit prevederilor art. 1351 Cod Civil.
7.3 Pentru scopul acestui regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și indeplini obligațiile asumate prin prezentul regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum și orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului. Dacă, din orice motiv, aceasta Campanie nu se poate desfășura conform planificării datorită unor cauze aflate în afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau oricăror alte cauze care, în opinia Organizatorului, corup sau afectează administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfășurarea corespunzătoare a Campaniei, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula, înceta, modifica sau suspenda Campania. In situația în care Campania încetează din cauza forței majore, fraudei sau a dificultăților tehnice înainte de finalul Perioadei Campaniei, se va face un anunț oficial la locația Campaniei.
7.4. Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea produselor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, de servicii de curierat etc.
Art 8. Dispozitii finale
8.1 În conformitate cu prevederile art. 25 alin. (1) din Codul fiscal, costul produselor sau reducerilor oferite reprezintă cheltuieli realizate în scopul desfășurării activității economice și cele de reclamă și publicitate făcute în vederea popularizării firmei, produselor sau serviciilor, precum și costurile asociate producerii materialelor necesare pentru difuzarea mesajelor publicitare.
8.2. Sabon Holdings România S.R.L. își rezervă dreptul să modifice prezentul Regulament prin act aditional ori de câte ori este necesar, cu publicarea actului aditional pe site-ul oficial al Organizatorului, respectiv www.sabon.ro , si punerea lui la dispoziția clientilor în magazine.
8.3. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament, in termen de 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la data finalizării Campaniei ce face obiectul prezentului Regulament.
8.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la Campanie vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, de către instanțele judecătorești competente.
Sabon Holdings S.R.L.
Prin Cristian Luca
Director General