POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE SABON
Ultima actualizare: 21st ianuarie 2025
· Ce sunt datele cu caracter personal?
· Care este scopul acestei politici?
· Ce date sunt prelucrate?
· De ce prelucrăm datele dumneavoastră?
· Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
· Veți primi oferte comerciale?
· Pentru cine sunt datele dumneavoastră?
· Care este protecția datelor minorilor?
· Magazinele noastre Sabon folosesc supraveghere video?
· Cum vă păstrăm datele în siguranță?
· Unde sunt prelucrate datele dumneavoastră?
· Care sunt drepturile dumneavoastră?
· Cum să vă exercitați drepturile?
· Cum folosim modulele cookie?
· Cum să rămâneți la curent cu orice modificare a politicii noastre de protecție a datelor?
· Ce sunt datele cu caracter personal?
Datele cu caracter personal sunt informații care vă identifică direct sau indirect. De exemplu, numele de familie, prenumele, data nașterii, adresa poștală sau de e-mail, numărul de client, istoricul achizițiilor sau adresa IP a computerului dvs. etc.
Prelucrarea datelor cu caracter personal este orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal. De exemplu, colectarea, înregistrarea, consultarea, analiza datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă prelucrarea datelor dumneavoastră.
· Care este scopul acestei Politici?
Compania noastră Sabon Holdings înregistrată la București, strada Sfinții Voievozi nr.65 etaj 2 District 1, J2005007199401, CUI RO16222607, dorește să vă reamintească angajamentul său de a respecta încrederea pe care i-o acordați și de a aplica reglementările în vigoare în România și în Uniunea Europeană privind protecția datelor cu caracter personal (Regulamentul General privind Protecția Datelor sau "GDPR").
Prezenta politică vă informează cu privire la condițiile în care Sabon, în calitatea sa de operator de date, colectează și utilizează datele dumneavoastră. Aceasta completează informațiile care vă sunt aduse la cunoștință atunci când ne comunicați datele dumneavoastră prin completarea unui formular. De exemplu, atunci când creați un cont de client pe site-urile noastre, când ne contactați prin intermediul formularului de contact sau când vă alăturați programului nostru de fidelizare
Prezenta politică se aplică datelor colectate în magazin, prin poștă sau prin telefon atunci când contactați serviciul nostru pentru clienți, precum și atunci când utilizați site-ul nostru web. Acestea sunt norme referitoare la datele cu caracter personal ale tuturor clienților și potențialilor noștri clienți, indiferent de canalul prin care aceste date sunt colectate.
Acesta este accesibil tuturor și se află permanent pe site-ul nostrum pe care vă invităm să îl citiți cu atenție și să îl consultați cu regularitate.
Am numit un responsabil cu protecția datelor (DPO) a cărui misiune este de a asigura conformitatea cu reglementările aplicabile și cu normele descrise în prezenta politică.
· Ce date sunt prelucrate?
Putem prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
Date privind identitatea dumneavoastră: de exemplu, titlul, numele de familie, prenumele, adresa, data nașterii...
Date de contact: de exemplu, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail...
Date financiare: de exemplu, informații referitoare la metodele de plată...
Date tehnice: de exemplu, date de autentificare, istoricul navigării, autentificarea și parola...
Date comerciale: de exemplu, numărul de client, istoricul achizițiilor, informații referitoare la contul dvs. de client și contul dvs. de fidelitate, recenzii despre produsele noastre, segmentul de clienți, înregistrări ale conversațiilor telefonice...
Date privind bunăstarea, date referitoare la sănătate: de exemplu, tendința pielii, sensibilitatea pielii, alergii sau sarcină, pe care poate fi necesar să ni le comunicați. În anumite cazuri speciale, poate fi vorba de date de natură medicală (în caz de solicitare din partea dumneavoastră și pentru a ne îndeplini obligațiile legale legate de cosmetovigilență)
Aceste date depind de interacțiunile dvs. cu compania noastră: de exemplu, crearea unui card de fidelitate, crearea unui cont de client pe unul dintre sistemele noastre, comanda online, abonarea la buletinul informativ, contactarea serviciului clienți și utilizarea de către dvs. a serviciilor și site-urilor noastre.
Caracterul obligatoriu sau facultativ al comunicării datelor dumneavoastră vă este indicat în momentul colectării acestora. Necomunicarea informațiilor care sunt marcate ca fiind obligatorii ne va împiedica să vă îndeplinim solicitarea. De exemplu, adresa dvs. de livrare este necesară pentru a vă livra comanda.
Precizăm că nu stocăm datele cardului dvs. de credit utilizat pentru plata achizițiilor dvs. pe site-ul nostru, aceste date fiind comunicate direct în mod securizat către prestatorul nostru de servicii de plată.
· De ce prelucrăm datele dumneavoastră?
Pentru fiecare prelucrare, colectăm și utilizăm numai datele care sunt relevante și necesare pentru scopul urmărit.
Prelucrăm datele dumneavoastră în scopul executării unui contract cu dumneavoastră pentru a:
- Înregistrați și executați comenzile dvs.
- Furnizarea serviciilor la care vă abonați
- Procesarea cererilor și reclamațiilor dumneavoastră
- Asigurați servicii post-vânzare
- Recuperarea sumelor neplătite
De asemenea, utilizăm datele dumneavoastră în alte scopuri care ne permit să urmărim interesele legitime, asigurându-ne că vă respectăm întotdeauna drepturile și interesele și, dacă este necesar, pe baza consimțământului dumneavoastră expres:
- Gestionarea și îmbunătățirea relației cu clienții și a calității serviciilor pentru clienți
- Îmbunătățirea experienței dumneavoastră atunci când utilizați site-urile și aplicațiile noastre mobile
- Implementarea operațiunilor de prospectare comercială
- să vă propunem oferte adaptate preferințelor dumneavoastră prin intermediul metodelor de profilare și segmentare (metode de a înțelege mai bine preferințele dumneavoastră pentru a vă face oferte de servicii și produse personalizate)
- Implementați jocuri și concursuri de publicitate
- Efectuarea de analize statistice
- Efectuarea de sondaje de satisfacție
- Asigurăm gestionarea și publicarea recenziilor clienților cu privire la produsele noastre
- Prevenirea abuzurilor și a fraudelor și gestionarea litigiilor
- Realizarea de noi servicii sau modificări pe site-urile și aplicațiile noastre
- Realizarea activităților noastre financiare, contabile și de arhivare
- Asigurarea măsurilor de securitate fizică și a sistemelor.
Datele dumneavoastră pot fi, de asemenea, utilizate pentru a ne permite să respectăm obligațiile legale sau de reglementare.
În urma procesului nostru de protecție a sănătății cosmetice, este posibil să colectăm date cu caracter personal despre sănătatea dumneavoastră prin contactarea serviciului nostru pentru clienți pentru a raporta o problemă cu unul dintre produsele noastre. Într-un astfel de caz, trebuie să justificăm colectarea datelor cu caracter personal privind sănătatea pe baza uneia dintre derogările prevăzute la articolul 9 din GDPR pentru a prelucra date sensibile. În cazul îndeplinirii obligației de protecție a sănătății asociate produselor cosmetice, prelucrăm astfel de date din motive de interes public în domeniul sănătății publice, în special pentru a asigura standarde ridicate de calitate și siguranță a produselor noastre.
· Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Avem grijă să păstrăm datele dvs. cu caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru a atinge fiecare dintre scopurile stabilite în prezenta politică.
Aplicăm perioade de păstrare adaptate fiecărui scop, de exemplu:
Pentru clienții din domeniul vânzărilor la distanță, păstrăm datele acestora timp de 4 ani de la ultima comandă efectuată pe site, prin poștă sau telefon.
Pentru clienții din magazine, păstrăm datele acestora timp de 4 ani de la ultima lor achiziție.
În ceea ce privește persoanele care nu au un cont de client, păstrăm datele acestora timp de 2 ani de la ultima lor interacțiune cu marca noastră (de exemplu, un clic în Newsletter-ul nostru, o participare la un concurs).
Suntem obligați să păstrăm informațiile contabile referitoare la achizițiile dvs. pentru o perioadă de 5 ani pentru a ne îndeplini obligațiile legale.
· Veți primi oferte comerciale?
În conformitate cu alegerile pe care le-ați făcut, putem utiliza datele dvs. de contact pentru a vă trimite oferte comerciale, în special prin poștă, telefon, e-mail sau SMS.
Oferte prin e-mail sau SMS:
Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, puteți primi oferte prin e-mail sau SMS pentru produsele și serviciile noastre, precum și oferte pentru produse și servicii de la companii partenere. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, cu efect viitor. În cazul în care ne-ați comunicat datele dumneavoastră cu ocazia unei comenzi și dacă nu vă opuneți, vă putem trimite oferte pentru produsele și serviciile noastre.
Sunteți liber să vă opuneți în orice moment primirii acestor oferte.
- Pentru ofertele noastre prin e-mail: făcând clic pe link-ul de dezabonare din fiecare e-mail sau vizitând contul dvs. de client de pe site-ul nostru sau contactând serviciul nostru pentru clienți.
- Pentru ofertele noastre prin SMS: prin contactarea serviciului nostru pentru clienți.
- Mesaje nepublicitare: Vă putem contacta prin e-mail sau SMS pentru a vă oferi un serviciu mai bun sau pentru a ne îndeplini obligațiile legale. Acestea nu sunt oferte comerciale și aceste mesaje nu includ un link de dezabonare. De exemplu, trimiterea recompensei dvs. de fidelitate sau reamintirea timpului rămas pentru utilizarea acesteia.
Oferte prin telefon:
Este posibil să vă trimitem oferte sau să vă contactăm telefonic pentru a vă sugera produsele și serviciile noastre.
Dacă nu mai doriți să primiți aceste oferte, trebuie doar să informați serviciul clienți.
· Pentru cine sunt datele dumneavoastră?
Destinatarii datelor cu caracter personal fac parte din personalul autorizat aparținând Sabon Holdings, entități ale Groupe Rocher din care face parte, precum și furnizori de servicii sau alți terți procesatori de date.
De asemenea, datele pot fi transmise autorităților publice competente, la cererea acestora sau pentru a respecta alte obligații legale.
· Ce se întâmplă cu protecția datelor minorilor?
Se poate întâmpla ca minorii să dorească să ne furnizeze datele lor de contact pentru a se abona la Newsletter-ul nostru, pentru a crea un cont de client sau pentru a deveni membri ai programului nostru de fidelitate.
Pentru cei care sunt minori, le cerem să verifice că au autorizația părinților (sau a tutorilor legali) înainte de a ne furniza orice informații personale. În magazin, ne asigurăm, de asemenea, de această autorizare (de exemplu, prezența părintelui la crearea cardului de fidelitate).
Pentru persoanele despre care știm că sunt minore, nu le vom trimite știri și oferte de la marca noastră.
· Magazinele noastre Sabon folosesc supraveghere video?
Este posibil ca unele magazine sub sigla Sabon să fi instalat camere video pentru a vă proteja și, de asemenea, pentru a preveni și a lupta împotriva furtului de bunuri. În aceste scopuri, puteți fi filmat, iar imaginea dvs. poate fi stocată timp de 30 de zile.
Vă rugăm să contactați direct magazinul în cauză dacă aveți orice solicitare privind supravegherea video.
· Cum asigurăm securitatea datelor dumneavoastră?
Luăm toate măsurile necesare pentru a asigura securitatea și confidențialitatea datelor dumneavoastră pentru a preveni pierderea, distrugerea accidentală, utilizarea abuzivă și accesul neautorizat la acestea. Securitatea datelor dumneavoastră este asigurată prin măsuri de anonimizare, criptare, protecția sistemelor noastre informatice, salvarea datelor... etc.
· Unde sunt stocate datele dumneavoastră?
Am ales să sprijinim furnizorii de găzduire a datelor care s-au angajat să stocheze datele pe teritoriul Uniunii Europene.
În cazul în care, prin excepție, un furnizor de servicii trebuie să transfere date în afara teritoriului Uniunii Europene, ne asigurăm că prelucrarea pusă în aplicare respectă un nivel de protecție a datelor cu caracter personal corespunzător celui impus de Regulamentul (GDPR), completat de normele interne ale Sabon.
· Care sunt drepturile dumneavoastră?
În conformitate cu reglementările aplicabile, aveți diferite drepturi pe care le puteți exercita în orice moment.
Aveți dreptul de acces, dreptul de rectificare, dreptul de ștergere a datelor care vă privesc, precum și dreptul de a solicita portabilitatea datelor pe care ni le-ați furnizat.
Aveți dreptul să vă opuneți, din motive legitime, prelucrării efectuate cu privire la datele dumneavoastră sau să solicitați limitarea unei astfel de prelucrări.
De asemenea, aveți dreptul de a vă opune în orice moment și fără motiv prelucrării datelor dvs. în scopuri publicitare, precum și elaborării de profiluri atunci când aceasta este efectuată în același scop.
Aveți dreptul de a emite directive referitoare la soarta datelor dumneavoastră după decesul dumneavoastră.
· Cum să vă exercitați drepturile?
Pentru a vă exercita oricare dintre drepturile dumneavoastră, trimiteți pur și simplu un e-mail la adresa suport@sabon.ro
De asemenea, ne puteți scrie contactând Serviciul Clienți prin poștă la următoarea adresă: SABON ROMANIA SRL- Serviciul Clienți la adresa București, strada Sfinții Voievozi nr.65 etaj 2 Cartier 1.
Indicați numele, prenumele, adresa poștală sau adresa de e-mail asociată contului dvs. și, dacă este posibil, numărul cardului de client sau de fidelitate. În caz de îndoială cu privire la identitatea dumneavoastră, vă putem solicita informații suplimentare sau o dovadă a identității (copie față-verso, care să ne permită să verificăm identitatea autorului cererii).
Vă vom răspunde la cerere în termen de o lună de la primirea cererii complete. Ne rezervăm dreptul de a nu da curs solicitărilor vădit nefondate sau excesive.
Am numit un responsabil cu protecția datelor (DPO) a cărui misiune este de a asigura conformitatea cu reglementările aplicabile și cu normele descrise în prezenta politică.
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, puteți contacta, de asemenea, biroul responsabilului cu protecția datelor la următoarea adresă de e-mail: suport@sabon.ro
Ne angajăm să depunem toate eforturile pentru a vă respecta drepturile cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal. Dacă, totuși, considerați că aceste drepturi nu au fost respectate, aveți posibilitatea de a depune o plângere la Autoritatea Română de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, a cărei misiune este de a asigura respectarea Regulamentului aplicabil datelor cu caracter personal.
Informaţii despre cookie-uri
POLITICA SABON PRIVIND COOKIE-URILE
Ultima actualizare: 21st ianuarie 2025
Cum folosim modulele cookie?
Prezenta politică privind modulele cookie descrie gestionarea modulelor cookie și a altor dispozitive de urmărire care ar putea conduce la o activitate de prelucrare atunci când navigați pe site-ul nostru.
Acesta vă permite să aflați mai multe despre originea și utilizarea informațiilor de navigare prelucrate de Sabon România și partenerii săi atunci când accesați site-ul https://www.sabon.ro/ro/
1. Ce este un cookie?
Un cookie este un fișier de mici dimensiuni depus și citit în timpul consultării site-ului nostru. De asemenea, un cookie poate fi utilizat la citirea unui e-mail, la instalarea sau utilizarea unei aplicații mobile prin intermediul computerului, smartphone-ului, tabletei etc.
Există mai multe tipuri de module cookie:
- Cookie-uri strict necesare:
Numite și Cookie-uri de funcționalitate, după cum sugerează și numele lor, sunt vitale pentru buna funcționare a site-ului web. Acestea ne permit să reținem selecțiile dvs. între pagini, ceea ce înseamnă că putem transmite aceste informații mai departe fără a fi nevoie să le introduceți din nou. Putem utiliza module cookie pentru a ne asigura că site-ul nostru funcționează așa cum trebuie și pentru a ne asigura că rezultatele corecte sunt livrate în conformitate cu selecțiile dvs. De asemenea, putem utiliza module cookie pentru a vă îmbunătăți experiența, recunoscând dacă vizitați site-ul pentru prima dată și reținând preferințele și căutările dvs. anterioare.
Aceste module cookie sunt utilizate întotdeauna. Acestea sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre
- Module cookie de performanță:
Aceste module cookie ne permit să determinăm numărul de vizite și sursele de trafic, pentru a măsura și îmbunătăți performanța site-ului nostru (cele mai vizitate pagini, numărul de vizitatori etc.) Dacă nu permiteți aceste module cookie, nu vom ști când ați vizitat site-ul nostru și nu vom putea monitoriza performanța acestuia.
- Cookie-uri de publicitate personalizată:
Putem utiliza module cookie pentru a monitoriza și a înțelege mai multe despre modul în care site-urile și serviciile noastre sunt utilizate și accesate, ceea ce, la rândul său, ne permite să optimizăm experiența utilizatorului și să construim un site web care să răspundă nevoilor utilizatorilor noștri și să conducă direcția activității noastre. Aceste module cookie pot fi plasate pe site-ul nostru de către partenerii noștri de publicitate pentru a vă stabili profilul intereselor și pentru a vă oferi publicitate relevantă pe alte site-uri.
Aceste module cookie nu stochează în mod direct informații personale, ci se bazează pe identificarea unică a browserului și a dispozitivului dvs. de internet.
Puteți renunța la utilizarea de către rețelele publicitare terțe a informațiilor dvs. pentru publicitatea bazată pe interese prin utilizarea bannerului cookie afișat pe acest site web și a butonului său "refuză toate". Vă rugăm să rețineți că aceste mecanisme de renunțare pot utiliza un cookie pe dispozitivul dvs., iar dacă ștergeți cookie-urile din browserul dvs., acesta poate "uita" renunțarea.
2. De ce folosim module cookie?
În funcție de opțiunile dumneavoastră, scopul cookie-urilor este de a:
- Determinarea în timp real a celor mai relevante reclame pe baza navigării dvs. pe site-ul nostru;
- Oferiți conținut care să corespundă intereselor dvs;
- Analiza traficului și a performanțelor site-ului web (statistici, stocarea dispozitivului dumneavoastră, punerea în aplicare a măsurilor de securitate);
- Oferiți servicii legate de rețelele sociale.
3. Cum să vă setați opțiunile privind cookie-urile?
Alegerea cookie-urilor se poate face în funcție de categorie. Numai cookie-urile strict necesare sunt întotdeauna depuse pentru buna funcționare a site-ului.
Aveți mai multe opțiuni:
- Acceptați toate modulele cookie: sunt utilizate toate categoriile de module cookie
- Refuzați toate modulele cookie, cu excepția celor strict necesare
- Setarea cookie-urilor prin acceptarea sau neacceptarea categoriilor dorite
După 6 luni, vă vom cere să vă formulați din nou opțiunile.
Puteți găsi în orice moment detaliile fiecărui cookie în secțiunea "detalii despre parteneri și cookie-uri" făcând clic pe Setări cookie-uri.
De asemenea, vă puteți configura opțiunile direct din setările browserului.
4. Cât timp sunt stocate modulele cookie?
Fiecare cookie are propria durată de viață, până la maximum 13 luni.
Puteți găsi în orice moment perioadele de păstrare ale fiecărui cookie în secțiunea "detalii despre parteneri și cookie-uri" făcând clic pe butonul "Setări cookie" de mai sus.
5. Care sunt modulele cookie terță parte de pe site-ul nostru?
Atunci când cookie-urile sunt emise și utilizate de parteneri, acestea fac obiectul politicii lor de confidențialitate. Vă invităm să consultați aceste politici direct pe site-ul lor.
Unele caracteristici ale site-ului nostru provin de la partenerii noștri. Acestea vă permit să partajați conținutul și preferințele dvs. cu acești parteneri. De asemenea, acestea fac posibilă furnizarea de publicitate care să corespundă intereselor dvs.
6. Folosim module cookie pe alte site-uri web?
Reclamele noastre de pe alte site-uri și aplicații pot conține module cookie care ne permit să:
- Calculați suma de bani datorată partenerilor noștri
- Stabilirea de statistici privind afișarea și clicurile pe acest conținut
- Adaptarea prezentării site-ului sabon.ro în cazul în care faceți clic pe anunțul nostru publicitar.
Setări cookie-uri