Returnarea produselor

Condițiile exercitării dreptului de retur a produselor

Termenul stabilit de legislația română în vigoare pentru dreptul de retragere dintr-un contract la distanță este de 14 zile calendaristice.


Astfel, pot fi returnate produsele, fără explicații, în termen de 14 zile de la data primirii coletului sau achiziției din magazin, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.

Produsele comandate sau achiziționate vor fi returnate în aceeași stare în care v-a fost livrat, sigilat și având aceeași etichetă atașată, ambalajul original însoțit de toate documentele de livrare care l-au însoțit (factura).

În cazul exercitării dreptului de retragere pentru unul sau mai multe produse cumpărate în cadrul unor oferte speciale pentru care ați beneficiat de reduceri datorită valorii comenzii ori ca urmare a achiziționării unui anumit produs, aveți obligația de a restitui toate produsele primite în baza ofertei speciale sau ca urmare a comandării unui anumit tip de produs care a determinat oferirea altor produse sau oferte.

Produsele returnate nu trebuie să aibă urme de uzură, de folosire, deteriorari, zgarieturi și nici să nu fi fost supuse la șocuri mecanice, căzături, loviri etc.

Pentru a îți exercita dreptul de retur trebuie să ne informezi, prin transmiterea unui e-mail la adresa suport@sabon.ro.

Atenție! Nerespectarea termenului de informare a Sabon privind decizia ta de retragere (14 zile de la primirea produsului) poate atrage pierderea dreptului de retragere și vom considera că ai ales să nu îți exerciți dreptul de a returna produsul.

Te rugăm să ne restitui produsul pe care ai hotarat să îl returnezi în termen de 14 zile de la data la care ne-ai informat în legatură cu decizia ta de retur. Restituirea produsului pe care vrei să îl returnezi, fără a fi comunicat în prealabil decizia ta de retur, nu ține loc de informare și poate conduce la pierderea dreptului tău de retragere. 

Consecințele exercitării dreptului de retragere

În cazul în care dorești să îți exerciți dreptul de retur integral pentru toate produsele primite in colet, vei primi banii înapoi, inclusiv costurile de livrare suportate la achiziționare.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Sabon.

Restituirea sumelor se face în maxim 14 zile de la data la care primim produsele retur sau la care primim dovada că produsele au fost restituite în magazin sau trimise (care este data mai apropiată).

În cazul comenzilor a căror plată s-a făcut utilizând metoda de plată „ramburs”, restituirea sumelor achitate se va face după primirea și verificarea produselor restituite.

Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. În orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Pentru achizitiile efectuate in magazinele Sabon, returul produselor se efectueaza in orice magazin Sabon, in termen de 14 zile de la receptie.

*Pentru achizitiile cu vouchere de orice tip, banii nu se pot returna.

Clientii care au achizitionat de pe site-ul www.sabon.ro si in urma receptiei au constatat produse sparte/curse sunt rugati sa trimita e-mail pe adresa suport@sabon.ro cu numarul de comanda si produsul/e sparte/curse ( + poza atasata).
Produsele deteriorate vor fi inlocuite in cel mai scurt timp, pe cheltuiala Sabon.