Atenție! Datorită volumului mare de comenzi plasate pe site-ul www.sabon.ro în această perioadă, timpul de livrare este de maximum 5 zile lucrătoare. Mulțumim pentru înțelegere!

Întrebări frecvente

Pe baza colaborării cu dumneavoastră de-a lungul anilor, am realizat o listă cu cele frecvente întrebări.

Vă mulţumim pentru efortul dumneavoastră de a ne trimite păreri, sugestii şi reclamații; le acceptăm şi facem tot posibilul să le rezolvăm în modul cel mai profesionist.

 

În cazul în care nu găsiţi răspunsul dorit în secţiunea următoare, nu ezitaţi să ne contactaţi la departamentul nostru de Asistenţă Clienţi:

Telefon: 0377.101.455

E-mail: suport@sabon.ro 

Program de lucru: luni-vineri: 9:00 - 17:00

 

Cum mă înregistrez pe site?

Faceţi clic pe meniul „Înregistrare“ din dreapta sus, pe partea laterală a site-ului. Veţi fi transferat către formularul de înregistrare. Formularul este proiectat pentru a fi simplu de utilizat şi se completează în 2-3 minute.

 

Nu am fost mulţumit de produsul/serviciul primit la magazinul SABON. Cu cine trebuie să vorbesc?

Pentru orice problemă legată de produse, servicii sau alte nelămuriri, suntem bucuroşi să vă preluăm apelul telefonic sau mesajul prin poştă. Ne puteţi contacta la departamentul de Asistenţă Clienţi sau prin oricare dintre metodele din secţiunea Informaţii de contact.

 

Am făcut o comandă şi nu a sosit încă; există o metodă de verificare a stadiului comenzii?

Pentru a urmări comanda trebuie să fiţi utilizator înregistrat. În caz contrar, completaţi formularul de înregistrare înainte să faceţi comanda.

Imediat ce deveniţi client înregistrat, faceţi clic pe „Urmărire comandă“. În acea secţiune veţi putea să revedeţi comanda şi să urmăriţi stadiul în care se află aceasta.

 

Cum asiguraţi tranzacţii sigure cu cartea de credit?

Procesul de plată se face printr-o companie terţă, PayU, care utilizează instrumentele şi tehnologiile cele mai eficiente pentru securitatea datelor.

Dacă doriţi să aflaţi mai multe despre metoda de plată online, informaţii suplimentare sunt disponibile la linkul: http://www.payu.ro

 

Nu am reuşit să finalizez plata cu cartea de credit online. Ce pot să fac?

Pentru orice problemă legată de plată, puteţi suna la Asistenţă Clienţi; vă vom analiza problema şi facem tot posibilul să procesăm comanda cât mai curând.

 

Ce metode de plată acceptaţi?

Dacă alegeţi să plătiţi cu cartea de credit online, acceptăm următoarele carduri: Visa, MasterCard şi American Express.

 

Cum îmi reînnoiesc contul de utilizator SABON?

Dacă sunteţi client înregistrat şi aţi uitat numele şi parola, intraţi pe pagina „Autentificare“ şi faceţi clic pe „Am uitat parola“. Vi se va cere să completaţi un câmp cu adresa de e-mail. În scurt timp veţi primi pe e-mail noul nume de utilizator şi noua parolă.

 

Aş dori să împachetez o parte dintre produsele mele drept cadouri. Cum fac asta?

Cadourile noastre sunt împachetate particularizat, cu cele mai bune ambalaje. După ce alegeţi produsele, pe pagina coşului de cumpărături alegeţi care dintre acestea să fie împachetate sub formă de cadou. Din motive logistice, această opțiune poate fi dezactivată în anumite perioade.

 

Am nevoie de factură pentru comandă; cum o primesc?

La finalizarea comenzii, în secţiunea de finalizare, trebuie să completaţi un formular scurt cu datele dumneavoastră de contact şi detaliile despre livrare. De asemenea, în acea secţiune aveţi o casetă de selectare, cu posibilitatea de a primi factură pe firmă. Veţi primi factura pe e-mail, în momentul expedierii comenzii.

Livraţi produse şi în afara României?

Expediem comenzi doar în România.

 

Pot să anulez sau să modific comanda?

După ce daţi comanda, vă rugăm să contactaţi imediat departamentul de Asistenţă Clienţi pentru a efectua modificări sau anulări, deoarece procesarea comenzii începe în câteva minute. Aveţi la dispoziţie 14 zile de la data cumpărării pentru a returna produsele şi a vă primi banii înapoi. Vă recomandăm să citiţi mai multe informaţii despre politica de livrare și returnare.

 

Cât plătesc pentru transportul comenzii?

Taxele de transport se schimbă în funcţie de valoarea comenzii. Toate comenzile mai mici de 230 lei sunt taxate cu 15 lei, iar comenzile care depăşesc 230 lei au transport gratuit (pe teritoriul României).

Vă recomandăm să citiţi mai multe informaţii despre politica de expediere.

 

Cât durează procesarea comenzii?

Comenzile primite înainte de ora 14:00 sunt procesate în aceeaşi zi lucrătoare.

Comenzile primite după ora 14:00 sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.

Comenzile primite în zilele de sâmbătă şi duminică şi de sărbătorile legale sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.

Timpul de procesare și livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate. 

Vă recomandăm să citiţi mai multe informaţii despre politica de expediere.

 

Trimiteţi produsele prin poştă?

Produsele noastre sunt livrate prin Cargus - serviciu de curierat rapid.
Din păcate, nu ne livrăm produsele prin niciun alt mijloc de transport.

 

Ce fac dacă primesc o comandă greşită?

Pentru orice greşeală sau problemă privind comanda şi produsele livrate, contactaţi-ne la departamentul de asistenţă clienţi sau prin orice altă metodă de contact de la secţiunea informaţii de contact.

 

Aş vrea să comand cantităţi mai mari. Primesc reducere?

Folosim anumiţi factori contanţi de reducere, de obicei în funcţie de valoarea comenzii. Aflaţi mai multe detalii pe pagina Cadouri pentru firme.

 

Aş dori să returnez un produs. Care este procesul?

Vă rugăm să citiţi detaliile pe pagina Returnarea produselor.

Când s-a înfiinţat Compania Sabon?

Sabon a fost înfiinţată în Israel în 1997. Primul său sediu s-a aflat pe Strada Shenkin din Tel Aviv. Aflaţi mai multe informaţii despre Compania SABON pe paginile noastre Despre SABON.

 

Cum primesc cadourile pentru firme?

Oferta de cadouri pentru firme reprezintă o nevoie constantă, astfel că suntem întotdeauna aici pentru a crea cadouri frumoase pentru toată lumea. O echipă de specialişti este disponibilă pentru a vă înţelege nevoile şi a particulariza cadourile.

Aflaţi mai multe informaţii la corporate@sabon.ro sau sunaţi la 0758.111.007.

  

De unde pot obţine un card de membru?

Pentru clubul membrilor SABON este nevoie de „Royal Passport“. Acest card poate fi achiziționat din magazinele noastre sau de pe site.

Aflaţi mai multe despre „Royal Passport” sau contactaţi-ne pentru orice informaţie suplimentară.

 

Unde găsesc magazine SABON?

Reţeaua de magazine SABON în România
„Magazinele SABON“