Beneficiile loialitătii... cosmetice
25 octombrie 2018 Timp estimativ: ~2 min.
beneficii-loialitate
Efectele se văd în timp
O greșeală când vine vorba de cosmetice este să te aștepți la minuni după prima utilizare. E adevărat, efectele unui produs de top se văd, de obicei, imediat, dar tot trebuie să-i dai timp cremei sau loțiunii respective să se „împrietenească“ cu pielea ta, să ajungă să-i cunoască mai bine nevoile, pentru ca formula produsului să acționeze profund, iar efectele benefice să fie de durată.
Pentru rezultate optime și un tratament complet, iată de câte ori e bine să folosești succesiv același produs cosmetic:
- Cremă hidratantă – două, trei luni
- Cremă antirid – patru, cinci luni
- Cremă de corp – trei, patru luni
- Cremă pentru picioare – trei, patru luni
- Șampon – o lună
Perioada de timp în care folosești numai produsul de un anumit tip al aceluiași brand dă voie acelui produs să acționeze progresiv și tot mai intens, completând un ciclu de tratament. După această perioadă, dacă observi că produsul ales nu mai dă rezultatele dorite, înseamnă că pielea sau părul au devenit cumva imune la efectele lui și e timpul să variezi, să încerci și altceva. După o vreme, te poți întoarce la produsul tău preferat, pentru a te bucura din nou pe deplin de calitățile lui.
Ai parte de multe beneficii
Tatonarea pieței de cosmetice e incitantă, dar trebuie să recunoști că, odată ce ai descoperit un produs pe care îl iubești la nebunie, e ca într-o relație de amor: simți, în sfârșit, confortul pe care ți-l oferă găsirea perechii potrivite! Ajungi să știi exact cum acționează și la ce să te aștepți, care îi sunt calitățile, iar riscul de a avea surprize neplăcute sunt relativ mici și țin de capacitatea brandului de a respecta formula și calitatea produsului oferit. Poți să comanzi acel produs online, de câte ori ai nevoie, pentru că știi exact ce cumperi și nu mai e nevoie să-l testezi în magazin. Te poți bucura astfel și de numeroase oferte specifice comerțului pe net și, în plus, de beneficii financiare speciale, cu care un brand renumit îi răsfață întotdeauna pe clienții săi fideli.